Slappedag...igen!

Gårdagen var ju så otroligt seg, regnade typ hela dagen, en maskin och hans lastbilskompis har brummat utanför hela dagen och jag lyckadades inte att göra något vettigt överhuvutaget!

Men när kvällen sen kom, då kom även de genialiska tankarna som jag är känd för (enligt mig själv iaf). Varför inte åka ut och rasta kameran lite? Så det gjorde jag...tillsammans med min lilla vapendragare till mupp! Lite småskojsigt, framförallt när han körde vilse i Klippan, trots GPS =)

Målet för denna kvällen var att fånga en tredje kompis som passerade med ett litet godståg. Ja, godståget var väldigt litet, max 250 meter...räsertåg! =) Vi lyckades, trots urkasst väder och ett ljus som inte existerade....Det aktuella tåget var 4240, avslutningen på en arbetsrunda som numera officiellt heter "Lillen special", som börjar i Nässjö, går till Helsingborg via Malmö och sen tillbaka till Nässjö.

Nej, nu måste jag nog gnugga geniknölarna igen för att komma på något att göra idag. Imorgon ska jag köra till Linköping, och vara där hela helgen...ska bli skojsigt! Gnälla som tusan på alla Veoliaförare som inte kan vara i tid till våra möten =)

Tjo flöjt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0