På lacken?

Vet inte vad jag ska tycka egentligen! Vet bara såpass mycket att när jag kom till Vislanda i morse, strax efter 7...då står två lastare redo att lasta mina vagnar, och så långt är det ju bra.

Kliver av tåget, och inser att de som kör maskinerna är från Polen och inte kan prata svenka...skitkul!! Det är alltså meningen att jag ska förklara på engelska och med teckensprå, för dom, hur jag vill att de ska lasta! Jag måste nog vara världssämst på engelska! Suck...och dagen har ju bara  börjat. Till på köpet var de helt nya, så allt tog sån nedrans lång tid, och inte blev det snyggt gjort heller!! Om det ändå varit så väl...

Har egentligen avgångstid från Vislanda 13.30, men den tiden passerade snällt förbi...först drygt 2 timmar senare kunde jag börja rulla iväg från Vislanda, för att sen bli stående i både Alvesta och Växjö...dock köpte jag hamburgare i Växjö! Mumma...!!

Frågan för dagen är alltså, syns det på lacken om en förare är kass eller inte? =)

Kommentarer
Postat av: Mathias

Ja, det syns på lacken...



Jag blev nästan prejad av en polsk lastbil förra året när jag skulle besöka McDonalds :P

2008-08-25 @ 23:22:28
URL: http://web.smurphen.se
Postat av: Erik

Har du inte lärt dig att McDonalds är onyttigt? =)

2008-08-25 @ 23:30:28
URL: http://iwasborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0